עמדות כיבוי אש
חיסכון בעסק כללי

כך תחסכו בעמדות כיבוי אש מבלי לוותר על הבטיחות

מערכת כיבוי אש יעילה היא חיונית על מנת לקיים סביבה בטוחה

ישנן בשוק מספר רב ביותר של חברות המספקות שירותי התקנה ומכירה של מערכות כיבוי אש בשלל גוונים וסוגים שונים. מסתבר שרוב האנשים בחברה כיום, גם אם רוצים להפוך את סביבתם לבטוחה יותר, אינם מודעים לכל העובדות ולכל מה שיש לשוק להציע להם, ורבים טועים ושוגים עקב שימוש לא נכון במערכות מסוג זה. התוצאה הרת אסון- במקום להציל חיים ולספק הגנה, הבלאגן חוגג. אז מה צריך לדעת לפני שמתקינים מערכת כיבוי? איך אפשר לחסוך? והאם אפשר בכלל לחסוך מבלי לפגוע בביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו?

עמדות כיבוי אש
עמדות כיבוי אש

שלושה דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים ציוד כיבוי אש

  • לא כדאי להתפשר על מקצועיות- בנושא חשוב כמו ביטחון אישי וסביבתי, לא כדאי להתפשר על מקצועיות ההתקנה או איכות הכלים איתם אנו עובדים על מנת לספק סביבה בטוחה לנו ולאנשים הבאים איתנו בקשר. בין אם למשק בית פרטי, עסק קטן או חברה גדולה, החיסכון בעוד כמה שקלים לפה ולשם לא שווה עבודה חובבנית. כדאי לוודא כי החברה המתקינה את מערכות הכיבוי במרחב האישי שלנו הן חברות מנוסות, עם המלצות ויש להן את הידע הנדרש על מנת לבצע התקנה מסוג זה. אמנם כולנו רוצים לחסוך, אך צריך לדעת על מה ומתי. לא שווה לחסוך במקצועיות כשזה נוגע לביטחון.
  • סקר שוק- כלי משמעותי מאוד בידיו של הלקוח, בין אם עסקי או פרטי. סקר שוק אפקטיבי ויעיל מאפשר לנו לקבל טווח מחירים ריאלי ולוודא כי העסקה שאנו מקבלים היא אכן המשתלמת ביותר והמתאימה לצרכינו בדיוק המירבי. כאשר עושים סקר שוק יש מספר דברים שכדאי לזכור: סקר שוק אפקטיבי אמיתי מבוצע עם לפחות 3 חברות שונות, חשוב לזכור שלציוד שונה יהיה מחיר שונה, על כן לא להיבהל ממחיר גבוה כי ייתכן ומדובר על איכות רבה יותר, וכדאי גם להתייעץ עם מקצוען בתחום או בעל ניסיון על מנת לקבל מושג טוב יותר על השירות אותו אנו מבקשים לרכוש.
  • התייעצות- כדאי להתייעץ עם מקצוענים בתחום וחברות שונות לגבי המוצר אותו אנו מבקשים לרכוש, על מנת לוודא כי הוא אכן מתאים לנו. חשוב שהחברה תשלח נציג מטעמה על מנת לבדוק את השטח ולוודא כי מערכת כיבוי אש אכן תתאים למבנה.

לחסוך? כן. להתפשר? לא.

ישנן מספר רב של חברות בשוק המציעות שירותים שונים של מערכות כיבוי ואביזרי כיבוי. כדאי לבדוק מספר גדול ככל הניתן של חברות ובעלי עסק שונים על מנת לוודא כי אנו מקבלים את השירות הטוב ביותר, וכמובן שלא כדאי לחסוך על מערכת כיבוי איכותית ובטיחותית על מנת להבטיח את ביטחון הסובבים אותנו.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *