חיסכון בבית כללי

גם בפסח: לפני שמנקים – מדבירים מזיקים

הדברת מזיקים היא חלק בלתי נפרד מניקוי הבית ומהכנתו לחג הפסח. את ההדברה כדאי לבצע לפני הניקיון הכללי של הבית, משמע בסוף מרץ או בתחילת אפריל – בהתאם למועד החג. חברת הדברה מקצועית תדע לספק לכם תוצאות מעולות בהתאם ללוח הזמנים שלכם, ואתם תיהנו מבית מצוחצח ומחג נקי ממזיקים.

 

הזריזים מקדימים להדביר
הישראלים נוטים לתכנן קדימה את ניקיונות הפסח ואף להחליט על לוח זמנים מסודר. לדוגמה: שבועיים לפני החג – מתחילים עם ארונות

הדברת מזיקים
הדברת מזיקים

הבגדים וחדרי השינה. לאחר מכן, ניתן לעבור לחצר. ככל שמתקרבים לערב החג מטפלים בעוד ועוד חדרים, בדגש על המטבח על חלקיו השונים, לרבות מוצרי חשמל כמו מקררים ותנורים. אין ספק שמדובר בתהליך יסודי ואף ארוך יחסית, אך במקרה הזה עדיף לא להשאיר את הניקיונות לרגע האחרון. בבואכם לתכנן את שלבי הניקיון לחג, בדקו עם חברת הדברת מזיקים מקצועית באיזה שלב של הניקיונות מומלץ לשלב את פעולת ההדברה. התשובה שתקבלו במרבית המקרים היא: לפני הניקיונות!

 

סוף הדברה במחשבה תחילה
דמיינו את הסיטואציה – עמלתם כל כך קשה על ניקיון הבית, ורק אז החלטתם לבצע הדברה. אז נכון – ההדברה אינו יוצרת בלגן וכאוס בבית (בעיקר אם התבצעה על-ידי אנשי מקצוע מיומנים), אך עדיין יידרש ניקיון יסודי נוסף לאחריה, או מה שנקרא "טאץ' אחרון". זו הסיבה שכדאי לבצע את הניקיונות השוטפים לאחר ההדברה. ראשית חכמה, היפטרו באופן יסודי ממזיקים כאלו ואחרים הנפוצים בבית כמו נמלים ותיקנים, שכן אלו מטרידים הרבה יותר מאבק ומפירורים. כשהשטח נקי לגמרי ממטרידים אלו, תוכלו להתפנות באמת לניקיונות הרגילים והמוכרים.

 

הדברת מזיקים באפריל
אפריל הוא החודש שבו חל חג הפסח. לכן, זהו גם החודש שבו מומלץ לסגור שירותי ההדברה, בדגש על הימים הראשונים של החודש. בשנת 2017 לדוגמה, ערב פסח חל ב-10.4, ולכן ישנם 10 ימים לכל היותר לטפל בנושא ההדברה לצד שאר הניקיונות. אם ברצונכם להשאיר זמן רב יותר, תוכלו לסגור הדברה גם לסוף מרץ – הרי תמיד יכולים להיות עיכובים בלתי צפויים או שאולי יהיה צורך ביותר מסיבוב אחד של הדברה. כאמור, תוכלו להתייעץ עם חברת ההדברה בעניין זה ולבנות בעזרתה לוח זמנים הגיוני וחכם – כזה שיאפשר לכם להגיע לערב החג כשההדברה מאחוריכם והמזיקים מחוץ לביתכם.


כיצד לבחור חברת הדברה טובה?
אין זה משנה מתי ואיפה מתבצעת ההדברה – איכות המדבירים ומיומנותם היא המפתח להצלחה. כדי שתיהנו מתוצאות מעולות וממיגור יעיל של המזיקים, בדקו את אמינותה, ניסיונה ורישיונותיה. הדברת מזיקים יסודית ומקצועית יכולה להתבצע רק על-ידי חברה שמחזיקה בהיתר רעלים, בהיתר הדברה ובאישורים נוספים הרלבנטיים לכל העוסקים בתחום. מומלץ גם לבחור בחברה שמקפידה לעבוד בשיטת ההדברה הירוקה, כלומר שימוש בחומרי הדברה טבעיים שאינם פוגעים בסביבה או בחיות מחמד, כי אם במזיקים בלבד.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *