הובלות בחיפה
כללי

כך תחסכו בעת מעבר דירה

מעבר דירה עלול לגרום להוצאות רבות וכבדות, מהן ננסה להימנע במידה ונוכל

מעבר דירה הוא אינו פעולה רק מסובכת, אלא גם יקרה, אשר יכולה לעלות לנו בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים. למרות האמור, ישנן כמה פעולות פשוטות שאנו יכולים לבצע בכדי לצמצם הוצאות בתהליך המעבר ולהימנע מהוצאות מיותרות בעת מעבר הדירה.

אז איך נוכל לחסוך בעת מעבר דירה?

  • ביצוע סקר שוק על הובלות: כיום אנו יכולים למצוא חברות רבות העוסקות בהובלות בחיפה ובקריות ובכל חלק אחר בארץ, דבר אשר יכול לפעול לטובתנו היות והוא יוצר תחרות בשוק. כאשר אנו מבצעים סקר שוק בנוגע למחיר הובלות בחיפה והקריות, אנו לא רק לומדים בצורה טובה יותר את השוק ומשפרים את סיכוינו למצוא הובלה במחיר משתלם, אלא גם רוכשים כלים עמם נוכל לדון עם נציגי החברות בכדי להוריד את המחיר אותו הם דורשים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת הינה באמצעות הצגת הצעת מחיר מחברת הובלות אחת לחברת הובלות שניה, דבר אשר יחייב את חברת ההובלות להציע מחיר אטרקטיבי יותר בכדי שנבחר בה.הובלות בחיפה
  • היעזרות בחברות שונות: חברות הובלה רבות מציעות מגוון שירותים רחב כגון שירותי אריזה, פריקה, ניקיון הדירה, הובלת פסנתרים ועוד, ואנו נוטים למהר ולהיעזר בחברה המובילה את דירתנו גם בתחומים אלו. פעמים רבות, חברות אלו נעזרות בחברות אחרות לשם ביצוע פעולות אלו, ומחייבות אותנו בתשלום גבוה יותר בכדי להרוויח מהעסקה, ולכן במידה ואנו זקוקים לשירותים מיוחדים מומלץ לבדוק כמה יעלו לנו שירותים אלו מחברה מתמחה בתחום בהשוואה למחיר אותו מציעות חברות ההובלה.
  • הבאת אמצעי אריזה בעצמנו: רבים משלמים סכומים גבוהים למדי לחברת ההובלות על אספקת אמצעי אריזה כגון קרטונים, ניירות מרפדים וכדומה, אולם אנו יכולים למצוא אמצעי אריזה מסוג זה בכל מכולת קרטונים וברוב המפעלים האזוריים, כך שאין צורך בתשלום לחברת ההובלות כלל, ואנו יכולים לחסוך כסף רב בנסיעה למפעלים אלו ואיסוף חומרי אריזה בכוחות עצמנו.
  • רכישת רהיטים מדיירים קודמים: רבים מאתנו צריכים לרכוש רהיטים ומכשור שונה כאשר הם עוברים דירה, בשל שינוי בצרכיהם או בתנאי המגורים. כאשר הדיירים הקודמים אינם מציינים שהם מוכנים למכור רהיטים, רבים לא חושבים על לשאול אותם בנוגע לזה, אולם אם נשאל את הדיירים על הנושא, רבים מהם יבחרו דווקא כן למכור לנו רהיטים תקינים לחלוטין מיד שניה, אשר גם יתאימו לדירה, גם יחסכו לנו את הובלתם וגם יהיו משמעותית זולים יותר מרהיטים חדשים.

בעזרת פעולות פשוטות אלו אנו יכולים לחסוך כסף רב בעת מעבר הדירה

פעולות פשוטות אלו מאפשרות לנו לחסוך מאות או אלפי שקלים בעת מעבר הדירה, והן אינן מחייבות אותנו להשקיע זמן או אנרגיה רבים בביצוען, לכן כדאי לבצען בכל פעם שאנו עוברים לדירה חדשה.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *