כללי ריהוט גן

מהם המחירים של בריכת פיברגלס?

במידה ואתם מחפשים בריכה לבית פרטי, אין ספק כי בריכת פיברגלס היא בדיוק מה שאתם מחפשים. הפיברגלס הוא חומר חזק למדי, שאיננו בהכרח יקר – והוא מאפשר להתקין את הבריכה במהירות רבה, תוך מספר ימים בלבד, ובעלויות נוחות, מבלי שיש צורך לטפח את הבריכה יתר על המידה ולנקות אותה כל הזמן. כמובן שחשוב מאד להבין, מהו המחיר הממוצע עבור בריכות הפיברגלס, ומה משפיע על המחיר.

מה משפיע על מחיר הבריכה?

  • גודל – במידה ואתם מעוניינים להתקין בריכת פיברגלס גדולה יחסית, ברור שהמחיר שלה יעלה באופן משמעותי. המחיר נקבע לרוב לפי השטח של הבריכה במ"ר. חשוב להבין כי הגודל – הוא הקריטריון המרכזי שמשפיע על המחיר של הבריכה.
  • איכות – הפיברגלס נחשב אמנם לחומר אחיד יחסית ,אך אפשר למצוא כבר היום בריכות פיברגלס שנעשו בטכנולוגיות חדישות יותר, ולכן משך התפקוד שלהן ארוך יותר. חשוב לציין כי לכל בריכת פיברגלס יש משך חיים מסוים. הטובות שבהן מחזיקות מעמד למשך יותר מ 15 שנה, והזולות – לתקופה של קצת פחות מעשור.
  • תוספות ועיצוב – יש הבדל משמעותי בין עיצוב של בריכת פיברגלס פשוטה ומלבנית, לבין עיצוב של בריכות פיברגלס יוקרתיות במיוחד, עם תוספות מושקעות, וכיו"ב. כמובן שהדבר מסייע לעצב את הבריכה בצורה ייחודית יותר – אך המחיר עולה בהתאם. כמובן שגם התקנה של מערכות שדרושות לתחזוקה של הבריכה – כמו מערכות חיטוי, אך גם מערכות תאורה – מוסיפות למחיר הבריכה.

בריכת פיברגלס יפיפיה

ומה המחיר הסופי?

המחיר ההתחלתי של בריכות הפיברגלס, עומד כיום על 40 אלף ש"ח. זהו המחיר שמוצע לבריכות קטנות יחסית, כאשר כל תוספת של מ"ר לבריכה, יכולה להוסיף עוד אלפי שקלים למחיר, וכיום אפשר למצוא גם בריכות פיברגלס במחיר שמגיע לחצי מיליון ש"ח, כולל כל התוספות והשדרוגים השונים.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *