כאשר אומרים דלק, הכוונה היא למקור אנרגיה, שבדרך כלל מתייחס בהקשר הביתי לחימום הבית. חיסכון בדלק פירושו חיסכון בעלויות החימום. ישראל איננה מדינה שמחירי הדלק שלה זולים, ואת רוב המכשירים הצורכים אנרגיה, אנו מפעילים באמצעות החשמל. השאלה הנשאלת היא: האם חובה להשתמש תמיד בחשמל, כדי לחמם את הבית? התשובה המיידית היא – לא! אין צורך …








