כללי

כך תמנעו מעלויות מיותרות בהובלת הדירה

הובלות בירושלים, כמו הובלות בחלקים אחרים בארץ, תלויות במספר גורמים שקובעים את מחיר ההובלה. הובלות מחולקות לכמה וכמה סוגים עיקריים שגם להם יש משקל בתמחור ההובלה. כאשר אתם מעוניינים להעביר דירה או משרדים או לעשת הובלות תעשיות תצטרכו את שירותיה של חברת הובלות ומומלץ לעשות סקר שוק לפני שסוגרים עם חברה מסויימת. ריבוי החברות כיום אמנם גורם לתחרות על הלקוח ולהורדת מחירים, אבל מאד חשוב להבין שלעיתים קרובות מחיר נמוך בא על חשבון אמינות ונסיון. כדי להיות בטוחים שההובלה שלכם תעבור בשלום ושכל החפצים יגיעו ליעדם שלמים וללא נזקים מומלץ לסכם כמה דברים מראש עם חברת ההובלות כדי שלא תהיו מופתעים.

מה לסכם עם המוביל מראש?

1כאשר אתם זקוקים לעשות הובלות בירושלים מומלץ לעבוד עם מוביל מקומי שמכיר את העיר ואת מגבלות התנועה בה. גם אם אתם מובילים אל מחוץ לירושלים עשו זאת עם חברת הובלות בירושלים כדי לחסוך זמן ועלויות. הדבר הראשון שעליכם לעשות כדי עבוד עם חברת הובלות בירושלים הוא להזמין את נציג החברה לדירה שלכם כדי שיראה את כמות החפצים והעבודה לפני שהוא נותן לכם הצעת מחיר. פעולה זו מונעת את הגדלת המחיר כאשר נודע למוביל שיש לכם עוד כסא או עוד ארונית שלא ציינתם בפניו. תתפלאו כמה יעלה לכם כסא בודד להובלה אם לא ציינתם אותו מראש בהזמנה. בנוסף לכך יש לסכם עוד כמה דברים עם המוביל:

מחיר – יש לסכם מראש את המחיר כולל כל ההובלה על סמך כמות החפצים והמקום שאליו מובילים את תכולת הדירה. עליכם לציין במדוייק אם במקום היעד יש מעלית או שאין, לאיזה קומה מעלים את התכולה וכדומה.

טיפ – סכמו מראש עם המוביל על הטיפ שתתנו לסבלים כמקובל בהובלות אלו.

הסכם – יש לערוך הסכם ולחתום עליו עם נציג חברת ההובלה לפני ההובלה ולפני התשלום.

ביטוח – יש לוודא כי לחברת ההובלות יש ביטוח לכל התכולה שעולה למשאית ההובלה.

חפצים מיוחדים – יש לציין על קיומם של חפצים מיוחדים או יקרי ערך ולהתייעץ עם המוביל כיצד להוביל אותם. לעיתים תידרש תוספת מיוחדת בפוליסת הביטוח.

שעת ההובלה – אם אתם מובילים תכולת דירה שלמה התעקשו על הובלת בוקר ולא בכל שעה אחרת. הובלה שנקבעת לצהריים תמיד תלויה בהובלה הקודמת ולעולם אין לדעת מתי היא תסתיים. אתם עלולים להכנס להובלת לילה ללא שום צורך.

אריזה – במידה ואתם זקוקים לאריזת התכולה או לחלק ממנה סכמו על המחיר מראש והכניסו לחוזה. כך גם לגבי פירוק ארונות קיר במידת הצורך.

קרטונים – סכמו עם המוביל שיארגן לכם קרטונים לאריזה כמה ימים לפני ההובלה כדי שתוכלו לארוז את הדירה בנינוחות ובלי לחץ.

הובלות בירושלים יכולות להיות מאד נוחות וקלות אם תקפידו על סיכום כל הדברים הללו מראש.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *