כללי

משאירים את הרכב בחנייה ונוסעים באוטובוסים

 

yyyyyקיימים מספר שיקולים אשר מוכיחים מעבר לכל ספק שכדאי להשאיר את הרכב בחנייה, ולעבור לנסיעה באוטובוסים:

א. דלק – הוצאות הדלק גדלות מדי שנה ברחבי העולם בעשרות אחוזים. הסיבות לכך הן משאבי טבע מצומצמים, עלויות שינוע יקרות ושיקולים פוליטיים וממשלתיים. מחירי הדלק הגבוהים אינם מאפשרים למשפחה להתחיל בתקופת חיסכון, ואף מונעים שיפור באיכות החיים. בנוסף, הצפי הוא למחירים גבוהים יותר של דלק בשנים הקרובות, ומעבר אל שיטות אנרגיה חסכוניות.

ב. הוצאות שוטפות – תיקונים, תחזוקה ובלאי מהווים חלק בלתי נפרד מההוצאות על הרכב. בין אם מדובר על רכב חדש או ישן, כמעט כל נהג נדרש לבצע טיפול במוסך אחת לתקופה מסוימת. העלות של הטיפול הזה שוות ערך לעשרות ואפילו מאות נסיעות באוטובוסים.

ג. ביטוח וביטחון – נסיעה ברכב פרטי מותנית בישראל ברכישת ביטוח חובה. עלותו של ביטוח זה מתחילה מאלפי שקלים בחודש ונגזרת מתוך סוג הרכב, גיל הנהג ומאפיינים נוספים. יחד עם זאת, הביטוח אינו משפר את רמת הביטחון האישי של הנהג אלא מספק גיבוי כלכלי בלבד. מנגד, הסעות בירושלים או נסיעה בתחבורה ציבורית בערים אחרות הן אופציה שפויה ובטוחה יותר הן עבור הנהג והן עבור בני משפחתו.

שיפורים בתחבורה הציבורית

חשוב לזכור, כי מערכות ההסעות והתחבורה הציבורית בישראל עברו שינויים ושיפורים רבים. כיום כבר ניתן לנסוע באוטובוסים ממוזגים, בעלי רשת אינטרנט פנימית ותנאים נוחים במיוחד. אוטובוסים אלו משרתים מלבד צעירים וחיילים גם בעלי עסקים, עובדים שכירים, סטודנטים, וכל מי שרוצה לשפר את רמת החיסכון.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, הסעות בירושלים ונסיעה באוטובוסים אינם דורשים חישוב מחדש של לוח הזמנים. הם חוסכים בחיפוש אחר חנייה, מצמצמים את מספר תאונות הדרכים, ומביאים לשיפור מיידי ברמת החיים.

מוכרים את הרכב שלכם לפירוק? לחצו כאן!

הסעות ברחבי העולם

הסעות ותחבורה ציבורית זוכים להצלחה בכל רחבי העולם ולא רק בישראל. באירופה חלק גדול מהאזרחים כבר משאיר את הרכב בחנייה של הבית, ויוצא לעבודה בעזרת אפשרויות תחבורה מן הסוג הזה. המגמה זוכה להצלחה בשל שילוב בין מודעות לאיכות הסביבה לבין צרכים כלכליים ואישיים.

כל מי שמעוניין להתחיל לחסוך מוזמן לנסות את שירותי ההסעות בירושלים ובכל עיר אחרת בישראל. השאירו את הרכב בחניה או במוסך לתיקונים שוטפים לפחות לכמה ימים, תנו הזדמנות לתחבורה הציבורית, ותראו את השיפור כבר בפעם הבאה בה תבדקו את מצב חשבון הבנק.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *