הובלות

איך לחסוך בהובלה

איך לחסוך בהובלה
איך לחסוך בהובלה

לא מעט אנשים כיום בוחרים את שירותי ההובלה שלהם באופן שרירותי. חוסר ההיכרות עם התחום גורם להם לחשוב כי לא צריך יותר מרכב גדול וכמה גברים חסונים על מנת לצלוח מעבר דירה בצורה מיטבית מה שמונע מהם לחפש את בעל המקצוע הטוב ביותר. אז רגע לפני שגם אתם מהמרים על מקצועיותו של מוביל הדירה שלכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות. אך עוד קודם לכן, קבלו כמה טיפים חשובים להוזלת מחיר ההובלה.

הכירו את הגורמים המשפיעים על מחיר ההובלה

על מנת להצליח לחסוך בהובלה, חשוב להכיר את המשתנים אשר משפיעים על המחירים. קומת הדירה המועברת וכן קומת הדירה אליה עוברים, אפשרות השימוש במעליות וכן המרחק הגאוגרפי בין נקודת ההובלה לנקודת הפריקה הם רק חלק מהמשתנים המשפיעים על המחיר, אך הם לא בשליטתכם. לעומת זאת, כמות הקרטונים, הצורך בשירותי פירוק והרכבה וכמובן שירותי אריזה אשר אף הם משפיעים באופן ישיר על מחיר ההובלה, לגמרי בידיים שלכם. כל שאתם צריכים לעשות על מנת להוזיל משמעותית את מחיר הובלת דירה שלכם זה לארוז את כל החפצים שלכם בכוחות עצמכם ללא סיועם של המובילים, לארוז בכמה שפחות ארגזים ואם אפשר אפילו להוביל את הארגזים הקלים ביותר בכוחות עצמכם. הורדת כמות הארגזים וכמובן ויתור על שירותי האריזה יחסכו לכם לא מעט כסף.

כך תצליחו להוריד את מחיר ההובלה כמעט ללא מאמץ

נוסף על כך, במידה ואתם נדרשים לשירותי פירוק והרכבה, מובילים מקצועיים יודעים להעניק את השירותים הללו, אך כמובן תמורת תשלום נוסף. מעט ידע בתחום יאפשר לכם לעשות את השירותים הללו בכוחות עצמכם ולחסוך בהוצאות. חשוב להדגיש כי במידה וישנם רהיטים שצריכים להוריד מתלייה על היקר, הורדתם תחסוך זמן יקר למובילים שכמובן מתומחר בעלות ההובלה. כלל הנתונים הללו יאפשרו לכם להוריד את עלויות ההובלה ללא מאמץ גדול במיוחד. אך הצעד החשוב ביותר שיש לעשות על מנת לוודא שתשלמו מחיר הוגן ואף מוזל עבור ההובלה שלכם הוא בחירה נכונה של מובילים מקצועיים ומנוסים אשר ידעו להתמודד עם כל בעיה ולדרוש מחיר הוגן.

היזהרו ממובילים מפוקפקים, הם עלולים לדרוש מכם מחירים מופקעים!

לצערנו כיום יש לא מעט אנשים אשר מנסים להשלים הכנסה בעזרת הרכב הגדול או החברים החסונים שלהם. אנשים אלה אינם מספיק מקצועיים ולעיתים קרובות גם אינם מספיק אמינים. הדבר יבוא לידי ביטוי בשירות איטי, לא יעיל ואף בפגיעות שונות במוצרים שלכם. הם אינם מגיעים עם מוצרי עיטוף מקצועיים לרהיטים העדינים מה שיותיר אתכם עם לא מעט רהיטים שרוטים, סדוקים או אף שבורים. מעבר לכך, תמחור עבודתם אינו הוגן וייתכן שידרשו מכם מחיר גבוהה בעשרות אחוזים ממחיר השוק הממוצע לעבודה שאתם נדרשים לה. לכן, אל לכם להתפשר על מובילים מבחירה שרירותית, חשוב לבדוק ולוודא כי המובילים שתבחרו בהם אכן מקצועיים, מנוסים, מומלצים ואמינים.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *