כללי

טיפים לחסכון בדלק

כאשר אומרים דלק, הכוונה היא למקור אנרגיה, שבדרך כלל מתייחס בהקשר הביתי לחימום הבית. חיסכון בדלק פירושו חיסכון בעלויות החימום. ישראל איננה מדינה שמחירי הדלק שלה זולים, ואת רוב המכשירים הצורכים אנרגיה, אנו מפעילים באמצעות החשמל. השאלה הנשאלת היא: האם חובה להשתמש תמיד בחשמל, כדי לחמם את הבית? התשובה המיידית היא – לא! אין צורך להשתמש רק בחשמל שמספקת לכולנו חברת החשמל. שימוש בחימום הפועל על דלק באופן ישיר הרבה יותר זול, יותר אפקטיבי, בטיחותי ונעים. מערכות חימום, הפועלות על דלק, קיימות בגדלים שונים ובצורות שונות, וניתן כיום להזמין תנורי חימום על נפט, קמינים הפועלים על נפט, ומערכות חימום מרכזיות הפועלות על סולר.

כך תחסכו בדלק

הכנסת מערכת חימום, הפועלת על דלק כמו סולר או נפט, תפחית את צריכת הדלק שלכם באופן משמעותי, ותחסוך לכם כסף רב. איכות החימום שתקבלו תהיה הרבה יותר גבוהה, בזמן שאלמנט הבטיחות יהיה אף הוא גבוה יותר. כך יוצא שחימום עם מערכות דלק ביתיות לא רק זולות יותר וחוסכות בצריכת הדלק, אלא שהן יותר אפקטיביות ויותר בטוחות – אין חשש לקצרים חשמליים במערכות אלה, שיכולים לגרום לאסונות.

למה מערכת חימום מרכזית על סולר יעילה וזולה יותר?

Refueling Automobile With Gasoline Pump Nozzleמערכת חימום מרכזית, הפועלת על סולר, בדרך כלל פועלת עם רדיאטורים. המערכת בנויה כך שיש בויילר המחמם מים בעזרת הסולר. את המים מזרימים בצינורות אל רדיאטורים בכל רחבי הבית. חום המים מופץ באמצעות הרדיאטורים באופן שווה בכל רחבי הבית, והאקלים הנוצר בבית אינו יבש מידי אלה נוח וממותן, שמשאיר את האוויר עם רמת לחות רצוייה. יעילות פיזור החום, עם יצירת אקלים נוח בבית, הופכת את מערכת החימום המרכזית, הפועלת על סולר באמצעות רדיאטורים, למערכת הטובה והחסכונית ביותר שיש בנמצא.

החיסכון הניכר בצריכת הדלק יופיע לכם בחשבון החשמל החודשי, אל מול חשבון צריכת הסולר החודשי לחימום. חישוב פשוט יראה לכם כי אתם חוסכים כסף רב.

מכשירים נוספים לחיסכון בדלק

בנוסף למכשיר החימום המרכזי, המופעל באמצעות סולר, ניתן לרכוש גם מכשירים מקומיים ולא מרכזיים, כמו קמינים הפועלים על דלק או תנורי נפט ניידים. תנורי נפט אלה אינם מזכירים את תנורי הנפט הישנים, למרות שבעקרון הם פועלים בצורה דומה. כיום לתנורים אלה אין כל תופעות לוואי כמו ריח חריף וכדומה. תנור נפט מפיץ את החום לכל עבר, והוא מאד יעיל בפיזור החום. עלויות ההפעלה שלו הן הזולות ביותר בין תנורי הדלק השונים. מתקן נוסף שניתן לבנות בבית הוא קמין, הפועל על דלק. מתקן זה קבוע, והוא משמש גם לחימום פיזי, וגם ליצירת אווירה נעימה בבית.

אם גם אתם רוצים לחסוך בעלות דלק, הצטרפו למשפחת המחממים עם נפט או סולר, ותהנו מחימום זול ובטוח, והרבה יותר נעים במהלך החורף.

הכתבה באדיבות חברת אס. אי. אר אנרגיה

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *