כללי

איך מתכוננים לנשף הסיום בלי הלוואות וחסכונות?

אחת מהתופעות הבולטות שמראה עד כמה החברה הישראלית עברה אמריקניזציה, היא התופעה של נשף הסיום. אם בעבר הנשף היה צנוע, הרי שהיום הנשפים הם בתוך אולם אירועים, עם די ג'יי מקצועי, להקה חיה שמופיעה, סטנדאפיסט, כאשר כולם מגיעים לבושים בבגדים יוקרתיים, מגיעים בהסעות ואף בלימוזינות – וכל הסיפור הזה, גורם לחור בכיס של ההורים, ואף מאלץ את חלקם לקחת הלוואה. אם כך, איך אפשר בכל זאת להכין את הבנים והבנות לנשף הסיום בתוך אולם אירועים, בלי שלוקחים הלוואה?

כך תוכלו לחסוך בקלות

  • הצבת גבולות – כדאי לשבת עם בן או בת הנוער לשיחה, ומראש להגדיר גבולות. יש לגלות כמובן הבנה לצד שלהם – נשף הסיום הוא אירוע חד פעמי, ומבחינתם אחד משיאי חייהם. אין לזלזל בכך, אך יש להיות כנים ולהסביר להם שאתם לא יכולים לשפוך אלפי שקלים רק כי יש נשף סיום בתוך אולם אירועים יוקרתי. במקום זה, אפשר להציע להם לצאת לעבוד – וכך להרוויח את חלק מהכסף שיושקע בנשף – ואתם כמובן תתרמו את חלקכם.
  • איפור – נכון יותר לבנות, שלרוב גם ההוצאות שלהן לנשף הסיום הן גבוהות יותר. כשמדובר על איפור, לא חייבים לפנות למאפרת ערב שתיקח מכם 900 ש"ח על האיפור. במקום זה, אפשר שהאם תאפר בעצמה, ואם אין ממש ניסיון – אפשר תמיד לפנות לחברה טובה שיודעת איך.
  • קונים בגדים מראש – לקראת גיל 17, כדאי כבר להסתכל קדימה לקראת הנשף, ופשוט לקנות עבור הבנים בגדים חגיגיים ועבור הבנות שמלות ערב יפות שישמשו אותם לאירועים שונים – שמחות משפחתיות, מסיבות עם חברים וכיו"ב. כך לקראת הנשף, כבר תהיה להם מלתחה מכובדת ולא צריך לעשות קניות מיוחדות.

מוכנים למסיבה הגדולה?

נשף הסיום של מסיימי כיתה י"ב, הוא חגיגה אדירה בשבילם, והם הולכים לאירוע של חייהם. קבלו זאת כמובן בהבנה, תמכו בהם – אך זכרו להגדיר להם את הגבולות המתאימים בתחום הפיננסי.

מאמר באדיבות ZIX  הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *