כללי מוצרי חשמל

כך תחסכו כסף ברכישת מתקן הרמה

בעל עסק אשר מעוניין לרכוש עגורנים או מתקני הרמה צריך להכיר את אפשרויות החיסכון אשר עומדות לרשותו. מעבר לכך, רצוי להתחיל בהיכרות עם אופן הפעילות של מתקני הרמה. כיום ניתן להשתמש במתקנים אלו לצורך הרמה של כל דבר כבד, לרבות משטחים, מכולות, ארגזים, רהיטים ועוד. נמלים, מחסנים ומפעלים לוגיסטיים עושים שימוש יעיל ביותר במתקני הרמה על בסיס יום – יומי, בעוד חברות הובלות משתמשות בהם לטובת מתן מענה על צרכים מיוחדים של לקוחות שונים.

יש מספר סוגים של מתקני הרמה, ואלה הם:

א. מתקני הרמה ידניים – אלו מתקנים סטנדרטיים אשר אינם פועלים בעזרת מנוע. בין היתר, מתקנים אלו מציעים עגלות שינוע אשר כוללות ארבעה גלגלים ומשטח להנחת החפצים הכבדים בצורה נוחה. עגלות השינוע זולות ביחס למתקני הרמה אחרים, אך הן לא מתאימות לכל הצרכים. אפשרות אחרת היא לרכוש עגלות אלומיניום אשר בנויות בצורה דומה ונוחות לנשיאת ארגזים כבדים וציוד בינוני.

ב. מתקני הרמה ממונעים – אלו מתקנים יקרים יותר מן הסתם, אשר מתאימים עבור שימושים תעשייתיים. המתקנים הבולטים הם מלגזות ועגלות משטחים חשמליות. חיסכון כספי ברכישת מתקני הרמה אלו מחייב השוואה בין המפרט הטכני הספציפי של כל מתקן. רצוי לברר גם לגבי תקופת האחריות, אופן הפעילות והאנרגיה אשר דרושה להנעת המתקן ולשימוש בו לאורך זמן ממושך.

טיפים לרכישה מוצלחת 

חיסכון כספי ברכישת עגורן או מתקן הרמה תלוי בהעדפות ובצרכים שלכם. בחרו מתקן אשר מתאים לגודל של המחסן או המפעל, לכמות העובדים ולסוג העבודה. נסו לתת עדיפות לאיכות של מתקני הרמה ולא רק למחיר. הקפידו על רכישת מתקני הרמה מחברה מקצועית ואמינה ביותר, בררו לגבי שירות אחריות ותיקונים, ואל תתביישו להתייעץ עם איש מקצוע לפני שתקבלו החלטה סופית.

לסיכום, נראה כי ניתן לחסוך כסף ברכישת מתקני הרמה ואנשי מקצוע בתחום הלוגיסטי מבינים את החשיבות של מתקנים אלו הלכה למעשה.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *