דודי שמש - חסכון בחשמל
כללי

על הקשר בין דודי שמש לחיסכון

התפקיד של דודי השמש הוא לסייע לנו בחימום יעיל ואפקטיבי של המים. יש לתת את הדעת לכך, שדוד השמש נחשב לסיפור הצלחה, בין השאר בזכות היכולת שלו לסייע לנו לחסוך בצריכת החשמל. במקומות שבהם אין דוד שמש, למעשה אין שום יכולת ליהנות ממים חמים בתוך הבית, למעט בהפעלה של דוד חשמל, ודוד החשמל הוא אחד מהמכשירים הבזבזניים ביותר שיש מבחינת צריכת החשמל בבית. לעומת זאת, דוד השמש איננו צורך כלל חשמל ברוב המקרים, ולכן הוא מאפשר חיסכון ניכר.

כל היתרונות בדוד השמש

  • שימוש באנרגיה סולארית – כאמור, דוד השמש מופעל על אנרגיה סולארית. הוא מקבל את מקור האנרגיה שלו מקרני השמש, צובר את החום שאצור בהם, ומעביר אותם הלאה לתוך המכל עצמו עם המים. יש לציין כי ישנם דודי שמש עם מנגנון חשמלי קטן מאד שמסייע להולכת המים החמים לדוד, אך מדובר על מנגנון קטן, שצריכת החשמל שלו נמוכה מאד, וממילא הדבר לא נדרש עבור רוב דודי השמש.
  • מותקן ברוב הארץ – אחד מהיתרונות המשמעותיים של דודי השמש הוא בכך שהם פופולריים מאד בישראל. הדבר הוא כך בין השאר בשל חוק ממשלתי שאף מחייב התקנה של דודי שמש. נכון להיום, נראה כי כמעט 90% מכלל בתי האב והמבנים בישראל, משתמשים בדודי שמש. אין זה מפתיע לגלות שכמעט 10% מצריכת החשמל נחסכת, בזכות דודי השמש.
  • מגוון דודים – מאחר שיש ביקוש אדיר לדודי השמש, הרי שיש גם לא מעט עסקים בתחום. לכן, אם אתם זקוקים לדוד שמש חדש או לתיקון של דוד שמש – אפשר לבצע השוואת מחירים. השוק התחרותי, מאפשר לכם ליהנות מהורדת מחירים – וכמובן מחיסכון ניכר.

ליהנות מחימום איכותי

יש לציין שעל אף שהם מבוססים על אנרגיית השמש בלבד, הרי שדודי השמש מוכיחים את עצמם בכל שנה מחדש. לרוב, כבר החל מחודש מרץ, אף משפחה לא נדרשת להפעיל את דוד החשמל, ועד לחודש אוקטובר במשך יותר מחצי שנה – מסתמכים אך ורק על דוד שמש!

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *