אירועים כללי

פיצריות- זה הזמן להרוויח!

איך למשוך לקוחות דווקא לפיצרייה שלכם?

כיום אנו יכולים למצוא פיצרייה בכל מקום אליו נלך, ולרוב אף יותר מפיצרייה אחת

פיצות הן אמנם מצרך מבוקש ביותר, אשר הביקוש אליו רק עולה, אולם כיום יש כל כך הרבה פיצריות בכל מקום עד שבמידה ואנו רוצים שהפיצרייה שלנו תבלוט ותצליח עלינו לבצע כמה פעולות מחושבות ביותר, שימשכו את הלקוחות דווקא לפיצרייה שלנו ולא לפיצרייה השכנה.

אז איך נוסיף ונשמר לקוחות דווקא לפיצרייה שלנו?

  • פרסום: הצעד הראשון שיש לבצע בדרך למשיכת לקוחות לכל עסק, וכמובן גם לפיצריות, הינו פרסום העסק. במידה
    פיצריות פרגו
    פיצריות פרגו

    ואנו בעלי פיצרייה, ואנו מעוניינים במשיכת לקוחות, חשוב לנו ביותר שקהל היעד שלנו יכיר את הפיצרייה שלנו ואת התפריט שלה. את הפרסום יש לבצע בכמה שיותר פלטפורמות אשר יגיעו לקהל היעד שלנו- עיתונים, עלונים, פרסום ברשתות חברתיות, שליחת הודעות בתפוצה כללית ועוד, כאשר ככל שהפרסום יהיה מדויק ומאסיבי יותר, כך יותר אנשים יחשבו על הפיצרייה שלנו כאשר הם ירצו לקנות פיצה.

  • הנחות מיוחדות: הנחות מיוחדות מושכות אנשים רבים, בייחוד בתחום הפיצריות בו אנו רואים מבצעים מוכרים כמו מבצעים על מגשים משפחתיים ושתייה, קבלת לחם שום בחינם ועוד. אם אנו רוצים שהפיצרייה שלנו תבלוט בין כל הפיצריות הקיימות, אנו חייבים להציע מבצעים משתלמים ומיוחדים, גם אם מדובר רק במבצע אחד משתלם ביותר אשר יהפוך למבצע הדגל של הפיצרייה. בצורה זו, אנו מושכים לקוחות בגלל המבצע, אך משאירים אותם בגלל טיב הפיצה וכמובן שאר הדברים שאנו מוכרים במקום.
  • שימוש בגימיקים: גימיקים כמו מתנות לילדים, חלוקת כרטיסי הגרלה, פיצה עשירית חינם וכדומה תמיד הוכיחו את עצמם, אולם הם כמעט ואינם נמצאים בשימוש בתחום הפיצריות. שימוש בגימיקים בתחום הפיצריות יכול להבליט בצורה משמעותית את הפיצרייה שלכם, ולמשוך יותר אנשים אליה מאשר לפיצריות אחרות, בייחוד כאשר מדובר בגימיקים הפונים לילדים ומחייבים את ההורים להגיע למקום בו ילדיהם רוצים לאכול.
  • ארגון אירועים: ארגון אירועים, בייחוד בתקופת הקיץ בה אנשים רבים מחפשים פעילויות, יכול להעלות משמעותית את המודעות לרכישה בפיצרייה שלכם ואת הגעת הלקוחות אליכם. אירועי הפנינג לילדים יכולים למשוך לקוחות רבים, בייחוד הורים אשר מחפשים פעילות לילדיהם וכמובן שירכשו להם גם משהו לאכול בזמן שהם נמצאים שם. לאחר סיום האירוע, ההורים והילדים עדיין יזכרו את הפיצרייה שלכם וככל הנראה ימשיכו לחזור אליה באופן קבוע.

כך תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את כמות לקוחותיכם

בעזרת פעולות פשוטות כמו שימוש בגימיקים, ארגון אירועים או הצעת מבצעים ייחודיים, אנו יכולים למשוך לקוחות רבים לפיצרייה שלנו, ולייחד אותה בהשוואה לפיצריות אחרות, כך שכאשר אנשים ירצו לאכול פיצה, הפיצרייה שלנו תהיה המקום הראשון עליו הם יחשבו ואליו הם יגיעו.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *