הדברה בירוק
חיסכון בבית חיסכון בעסק כללי

הדרך הטובה ביותר לחיסכון בהדברה

חיסכון בהדברה הוא פונקציה של יעילות החומרים שבהם משתמשים. ככל שחומרי ההדברה יהיו  טובים יותר, כך לא יהיה צורך בחזרה על הפעולה ובהוצאות נוספות. מצד שני, לא תמיד שימוש בחומרי הדברה עולה בקנה אחד עם המאפיינים הסביבתיים של האזור.

הנה כמה טיפים ודרכים לחסוך בהוצאות במהלך הדברה בשרון, בצפון, בדרום ובכל מקום אחר בארץ:

א. טיפולי מניעה – הדרך הטובה ביותר לחסוך במהלך הדברה לכל הלקוחות היא לבצע טיפולי מניעה. בטיפול כזה לא מדבירים ישירות את המזיקים או מתעסקים עם הסימפטומים, אלא בוחנים את המקור לבעיה. בעזרת טיפולי מניעה ניתן למנוע מהמזיקים לחזור ולהופיע על פני השטח. בנוסף, טיפולי מניעה גורמים לעיתים להרחקת מזיקים לצמיתות. הדברה בירוק

ב. הדברה משולבת – רוב אנשי המקצוע ממליצים על חיסכון בהוצאות באמצעות הדברה משולבת. זו הדברה שכוללת לצד השימוש בחומרים כימיים גם הדברה ביולוגית. ההבדל הוא שבהדברה כימית עושים שימוש בחומרים רעילים, בעוד בהדברה ביולוגית משתדלים להשתמש בחומרים בעלי רמת רעילות נמוכה בלבד.

ג. הישמעות להנחיות – אנשי מקצוע עם רקע, ניסיון ויכולת מוכחת בתחום ההדברה הם היחידים שמוסמכים להמליץ לכם כיצד להתנהג לאחר טיפולי המניעה. לקוחות שנשמעים להנחיות יודעים מה לעשות במקרים של הופעת מזיקים ומקדימים תרופה למכה. פעולות קטנות כאלה ותחזוקה שוטפת של הבית או העסק ימנעו את חזרת המזיקים ויחסכו בהוצאות.

האם הדברה יקרה היא בהכרח טובה יותר?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא תמיד הדברה יקרה היא היעילה ביותר. יש כיום מגוון עצום של חומרי הדברה ולכל אחד מהם מאפיינים אחרים. הסוד הוא לבחור את ההדברה האפקטיבית לסוג המזיקים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

לסיכום, הדברה בירוק מבצעת  לכל הלקוחות צריכה להתבצע על פי סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. ניתן לחסוך בהוצאות על ידי טיפולי מניעה, הדברה משולבת והישמעות להנחיות גם במהלך התחזוקה השוטפת.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *