בניה קלה
כללי

הפתרון הירוק והחסכוני של בניה קלה

בשנים האחרונות, הישראלים נחשפים לשיטת הבניה הקלה. בשיטה זו, במקום להקים אתר בניה שלם, ולהתחיל להקים מבנה מן היסודות, הרי שהתהליך הוא מעט הפוך – מייצרים מראש את חלקי המבנה, ולאחר מכן מובילים אותם למקום המיועד לו בסופו של דבר. מדובר על תהליך הרבה יותר מהיר, הרבה יותר חסכוני, ומעל לכל – גם הרבה יותר ירוק ותורם לסביבה. איך זה מתאפשר? בואו ונסקור את הפרמטרים השונים בהקשר זה:

התרומה של הבניה הקלה לעולם

● מהירות – אין חולק על כך, כי תהליך הבניה הקלה מהיר באופן משמעותי יותר משיטות בניה אחרות. בבניה הקלה, משך הפרויקט הוא בין כמה שבועות לשלושה ארבעה חודשים. בפרויקטים רגילים של בניה, הטווח ההתחלתי הוא חצי שנה לפחות, ולרוב מדובר על הרבה מעבר לכך!
● איכות הסביבה – אין חולק על כך כי שיטת הבניה הקלה היא אחת השיטות הירוקות ביותר לבניה. מדוע? בשיטה זו עושים שימוש בחומרי בניה אשר דרך הפקתם כמעט ולא מזהמת את הסביבה, ביחס לשיטות בניה אחרות. כמו כן, אין כלל פסולת בניה בשיטת הבניה הקלה, מה גם שאין מטרד של שעות עבודה רבות בסביבת המגורים, וכך שומרים על רמת חיים גבוהה מאד. מאחר שמבנים קלים מבודדים תרמית – הם גם צורכים פחות אנרגיה.
● חיסכון – שיטת בניה קלה זולה באופן משמעותי יותר משיטות הבניה הרגילות בכל מובן – היא מהירה יותר, עם חומרים זולים יותר, וכאמור, אפילו הבידוד התרמי מאפשר לכם לחסוך לטווח הארוך. הוסיפו לכך ניצול מושלם של השטח, וקיבלתם מן הסתם שיטה חסכונית לעילא ולעילא.

מוכנים לקראת הבניה?

על כן, אם אתם מחפשים את השיטה המהירה ביותר, החסכונית ביותר, והירוקה ביותר עבור דירה, משרד, בית, או מבני ציבור חדשים – פנו לחברה מומלצת אשר עוסקת בתחום הבניה הקלה. תוכלו לקבל שירותי ייעוץ עוד מן הצעד הראשון, וביחד לתכנן את הפרויקט בצורה המוצלחת ביותר.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *