אחזקת מעליות בבית
כללי

חסכון בבחירת חברת שמירה


כפי שאתם בוודאי יודעים, במידה ואתם מעוניינים בשירותיה המקצועיים של חברת שמירה מנוסה, הרי שהדבר לא ניתן בחינם. יש לשלם לחברת השמירה עבור השירותים השונים שהיא מספקת לכם. עם זאת, חשוב מאד לדעת כי בנוסף לכך – ניתן לחסוך בדרכים שונות בבחירה של חברת השמירה. יתרה מזו – בעצם הפניה שלכם לחברת שמירה, הרי שאתם כבר חוסכים לא מעט כסף! איך הדבר בעצם מתרחש?

על הקשר בין חיסכון לשירותי השמירה

  • מניעת נזקים – ברגע שאתם נעזרים בשירותיה של חברת שמירה, הרי שאתם מקטינים באופן משמעותי את הסיכוי לנזקים שונים במתחם המוגן. יש לקחת בחשבון שמתחם לא מוגן, יכול לסבול מנזקים של עשרות אלפי, ואף מאות אלפי שקלים בבת אחת – וברור ששירותי השמירה מונעים את הנזקים הללו אורך זמן.
  • פגיעה במוניטין – יש לזכור כי לעתים קרובות, עצם ההימצאות של חברת שמירה במתחם שלכם, מונעת פגיעה במוניטין שלכם  פגיעה שיכולה לגרום לנזק הרבה יותר גדול יותר מכל גניבה או פריצה. כך למשל אם יש אירוע אלימות בתוך המתחם, או מקרה של גניבה קשה – המוניטין של המתחם יורד לשפל, וכך אפשר לאבד סכומים עצומים בזמן מאד קצר, מעבר לפגיעה עצמה.
  • מניעת תביעות – יש לזכור כי חברת שמירה תוכל לספק שומרים חמושים, אשר יכולים למנוע מצב של פגיעה פיזית באחד השוהים במתחם שלכם. ברגע שיש פגיעה פיזית – כולל פציעה ואף מוות, אתם חשופים לתביעות של מיליוני שקלים. חברת השמירה כמובן, מונעת מראש מצב שכזה.

אין מחיר לביטחון ולחיים

מעבר לכך יש לזכור, כי התפקיד המרכזי של חברת השמירה שתשכרו את שירותיה, יהיה לשמור עליכם, ועל כל השוהים במתחם (בין אם זה בית פרטי, בית עסק, בניין משרדים, מוסד ציבורי, או כל מקום אחר) בריאים ושלמים. מבחינה זו – אין ספק שלחיים של כל אחד מאתנו, יש את המחיר הגבוה ביותר.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *