אירועים

חסכון בחומרי ניקיון

בשנים האחרונות, אנו מבינים את החשיבות של החיסכון בשימוש בחומרי ניקיון. חסכון בחומרי ניקיון הוא לא עוד סיסמה רגילה. מדובר על עקרון שמאפשר לנו ליהנות משפע של יתרונות. יש לזכור כי חסכון בחומרי ניקיון מאפשר לנו כמובן לחסוך בכסף, אך גם לחסוך בעצם השימוש בחומרי הניקיון. יש לזכור שחומרי ניקיון אינם ראויים לשאיפה או לאכילה, והחשיפה שלהם לחיות מחמד או ילדים עלולה להיות מסוכנת. אז איך אפשר לחסוך בצריכתם?

 

כמה טיפים לחיסכון יעיל

  • אריזות גדולות – אם אתם רוצים לבצע חסכון בחומרי ניקיון, כדאי לקנות אותם באריזות גדולות. יש לעתים מבצע 1+1, או אריזות של כמה ליטרים במחירים משתלמים מאד. כך אפשר לחסוך לטווח הארוך, וגם אין צורך לפנות ארונות שלמים, וגם אין סכנה לשכוח ערימות של בקבוקים ריקים למחצה ליד הדלת, מוכנים לפח, כאשר מישהו עלול לגעת בהם.
  • דילול במים – בכדי לחסוך בצריכת חומרי הניקיון, מומלץ לדלל אותם היטב במים. בעצם, אין צורך תמיד בדלי שמלא בחומר ניקיון. דילול יעיל במים, יכול לאפשר לכם להשתמש בכמות קטנה יותר של חומר ניקיון, אך עדיין לכסות שטחים גדולים מאד בזמן הניקוי.
  • לא להפריז בכמויות – לעתים כאשר נוצר לנו כתם קפה או נשפך לנו שמן, האינסטינקט שלנו הוא לשפוך כמויות של חומרי ניקוי כדי לנקות את הלכלוך שנוצר. בפועל, שימוש מופרז בחומר ניקיון עלול לפגום במשטח כולו וליצור נזק גדול יותר ממה שהכתם המקורי עשה. לכן יש תמיד לקרוא את המלצות היצרן באשר לכמויות.

חיסכון שמשתלם במיוחד

חסכון בחומרי ניקיון מאפשר לכם גם לחסוך כסף בטווח הארוך, וגם להימנע מפגיעה במשטחים השונים, וכמובן להימנע ממצבים מסוכנים במיוחד של הרעלה. זכרו שלמרות שנראה שהעלויות של חומרי הניקיון אינן גבוהות – הרי שכאשר אתם חוסכים בצריכתם, מדובר על חסכון של מאות שקלים בטווח הארוך, וכן יצירת סביבה בטוחה יותר ונוחה יותר למחיה.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *